czwartek, 1 października 2015

#Szkoła #Blog #Konkurs #Kot Czyli w skrócie o tym poście :)

Czas zacząć żyć... 



Zaczynam prowadzenie bloga niczym w roku akademickim mimo że jestem w 2 klasie liceum...
Czy wy też mieliście takie wrześniowe zamieszanie?
Musiałam się przyzwyczaić :) Całe szczęście już wbiłam się prawie w rytm.







 Nie mogę usiedzieć w domu nie czytając, nie oglądając jakiegoś filmu lub nie rysując...
Mam nadzieję że będę was czasem zaskakiwać jakimś rysunkiem tematycznym do książki :) Mam zaległości recenzyjne. cały czas się zastanawiam jak umilić wam recenzję żeby dało się je czytać...
  Da się jakoś?

Więc standardowe pytanie do was: 
  1. - coś zmienić ( prócz wyglądu strony)?
  2. - Jakieś zażalenia?
  3. - Jakieś porady?




Jutro już będzie pierwsza recenzja.

Polecam wam wklejać linki do swoich blogów ale pamiętajcie o magicznym kodzie!!!

Na dziś zasypię was książkowymi grafikami, zdjęciami i kilkoma cytatami :)


Jak tam sytuacja u was w szkole? Bo ja siedzę nawet po 10 godzin... całe szczęście że jestem w stanie czytać na niektórych lekcjach książkę. Mam mnóstwo nowych przedmiotów, kilka mi odpadło, szkoda że wśród nich jest biologia :<
 

Wiecie że miałam dziś mojego kota w szkole? :)


Oooo mam dla was zagadkę!

Dlaczego miałam kota w szkole?!


Zwycięscy narysuję coś związanego z książką, może być to postać, zwierzę, mityczne ( tego się obawiam).
Czy ma być to grafika komputerowa czy na kartce to sami decydujecie, jeśli na kartce to wam wyślę :)
Macie całe 2 tygodnie na pomysł tj. 15 październik. Macie hmm... 2 szanse. Byłabym wdzięczna jakbyście to w jakiś sposób ogłosili.

Mogę tego typu konkursy organizować częściej, co wy na to? :)



Niech książka będzie z tobą!


PS. Tak przy okazji, ma ktoś snapchat'a?
Chętnie dodam, może nawet kogoś poznam bliżej :)




*większość zdjęć z Deviantart




1 komentarz: